متن ترانه هاي آلبوم سردار اورتاچ Ray|2012
وبلاگ فارسی طرفداران سردار اورتاچ|SERDAR ORTAÇ JƏNUBI AZƏRBAYCAN
وبلاگ فارسی طرفداران سردار اورتاچ
درباره وبلاگ


Serdar Ortac Yeni Album Bana Gore Ask/20.Yil Tum Muzik Marketlerde
نويسندگان

01.Üzecek Adam Çok
SÖZ : SERDAR ORTAÇ
ORİJİNAL SÖZ - MÜZİK : CHULI ZAKAI/SHAI REUVENISHALL
ARANJE : SUAT AYDOĞAN
ORİJİNAL ŞARKI ADI : NIRKOD ALAYLAH
EDİTÖR : CHULIZAKAI –SHAIREUVENISHALL
MediaMenGroup/UniversalMüzik/Taksim Edisyon

Gidiyorum acımadan,
Peşimde bir sürü hatırası.
Biliyorum yaşamadan,
Yolumu çizdi kesin yukarısı.

Güneşin tadı boşa gider açmadan.
Kurudum, bana verin onu kaçmadan.
Aramak gerek, iyi, kötü seçmeden,
Yaşamak gerek, hayat izi geçmeden.

Yüzündeki acıyı gördüm, gördüm,
Arama aşktan duvar ördüm, ördüm
Ara sıra, gelip haber ver,
Üzecek adam çok.

Sana dün gece asılı kaldım, kaldım,
Yüreğine yazılı kaldım, kaldım,
Daha sıkı kazı diyorsun,
Silecek adam çok.

02.Ray

SÖZ- MÜZİK : SERDAR ORTAÇ
ARANJE : SUAT AYDOĞAN

Acıyorum acıların, seni üzen şekline.
Sanıyorum bulunacak, seni yazan bir kelime.

Gözüne maviyi, yüzüne talihi,
Yazan o Allah'a, can verip gitsem.
İçimi anlasan, dilimi bağlasan,
Sana bir tek söz var, kabul etsen.

Neden, çok üzerine düştüm yavrum,
Şımarma dedim ama çıktın raydan.
O tatlı gülüşüne, bittim yavrum,
Çıkardı beni, kara zindanlardan.

Ben, aşkın acısını çektim yavrum,
Sen anlamazsın, o yangınlardan.
Elimle kucağına bir kalp verdim,
Kolaysa, koru onu düşmanlardan.

03.Ağlaya Ağlaya
SÖZ : SERDAR ORTAÇ
ORİJİNAL SÖZ : NIZAR FRANCIS
MÜZİK : DATO HUDZHADZE
ARANJÖR : İSKENDER PAYDAŞ

ORİJİNAL BESTE ADI : JANAYA
EDİTÖR : First Music Publishing / Median Müzik Edisyon

Uğraşma, gece gece benle,
Ayrıldık, inadına senle,
Sessiz kal, bir adım ötemde,
Çığlık işe yaramaz.

Ayrıldık, kötü bir zamanda,
Gerçek suç, sana inananda,
Hiç kimse, aşk konusunda,
Benimle aşık atamaz.

Laf atanlar nerdeydi,
Bana yüzyıllar önce.
Kitabım yanlış yazmaz,
Huzur, her şeyden önce.

Sanırım, mutsuzmuşsun,
Bana sırtını döndükçe.
O zaman, sahip çıksın,
İnsan birini sevince.

Ağlaya ağlaya, aşık oldum,
Ağlaya ağlaya, harap oldum.
Ağlaya ağlaya, aşık oldum,
Ağlaya ağlaya, senin oldum.

04.Tez
SÖZ- MÜZİK : SERDAR ORTAÇ
ARANJE : İSKENDER PAYDAŞ

Bilseydim senin gibi,
Yalan dolan oyunları, kuralları,
Bozmazdım, durup dururken,
Özledim yılları, olanları.

Hayat, beni götür aşktan yana,
Kırılmasın kalbi, benim kadar.
Kim derdi ki, gönül aşktan yana,
Değerim yok, çakıl taşı kadar.

Geç benimle dalga malga, geç gitsin.
Aşkı bırak kollarından, tez gitsin.
Şu dünyayı karış karış, gez bitsin.

Havan batsin, ünün artsin ya 

05.İstediği Gibi
SÖZ- MÜZİK : SERDAR ORTAÇ
ARANJE : SUAT AYDOĞAN


Üstüne gitmenin acelesi yok,
Sihirli, hassas bir aşk meselesisin.
Elimde, masum yalan becerisi yok.
Sabırlı, enfes bir aşk meselesisin.

Sonumuzu görüp, sağa sola dönüp.
Daha iyi kadere çalış.
iki nefes alıp, o büyülü yerin,
Tadına da iyice alış.

Seni bana veren, yaradana dönüp,
Günahını göremiyorsun.
Kötüsünü bilip, buruk acımıza,
Şükür bile edemiyorsun.

Hayat, ikimizin istediği gibi olsaydı eğer,
Kalbimi acıtan ayrılık yerini, sevgiye tez bırakır.
Bugün, yüreğime verdiğin acıyı, toplasaydım eğer,
Ne yaz kokusunu, ne aşk dokusunu, dağları içine alır.

06.Gücüm Yok
SÖZ- MÜZİK : SERDAR ORTAÇ
ARANJE : İSKENDER PAYDAŞ

Yoruldum üzerine düşmeye, kendime ağlıyorum,
Senin çok kahrını çektim ama yeni anlıyorum.
Bakarsın, hayat bize en güzel hediyeyi verecek,
Şaşırmam, hak edeni bulunca, bu acıya son verecek.

Uzatma, seni benim kadar kimse sevmez, bilirim,
Uzatma, aşktan kaçmak için sebep bile yok,
Yalvartma, güneş kadar sıcak tenin gibi sepserinim,
Yalvartma, aşktan korkmak için sebep bile yok.

Gücüm yok, gücüm yok, gücüm yok
Aşk her zaman yakar, sevince dön geriye
Gücüm yok, gücüm yok, gücüm yok
Dünya yalan dolan, güvenme kimselere.

07.Dileğim Aşk
SÖZ : SERDAR ORTAÇ
ORİJİNAL SÖZ : ROSEN DİMİTROV
MÜZİK : FLORİ MUMAJESİ
ARANJE : SERDAR ORTAÇ

ORİGİNAL ESER ADI : SHTE SE VOZİM Lİ
EDİTÖR : MÜZİKAL YAPIM ORGANİZASYON

Zor, bu aşkta yeni dönem imkansız.
Sözünü yedi bile, ahlaksız.
Bu da, bize ders olsun,
Bir tarz olsun.

Sen, yazık daha yaşı çok gençsin,
Sana, geleceği aşk seçsin,
Yazılıyorsa alnında, muradında.

Acılarımız büyük, anılarımız çok,
Sana inanıp, sona ereceğimiz yok,
Kavuşamadık ama deli dolu gezdik,
Bizi yoran her şeyin, üzerini çizdik.

Tuttum, dileğim aşk bulun içime,
Yoruldum, yarası dert olur içime,
Güvendim, havalı sarhoşun birine,
İçimde, acısı var.

08.Oyun Bozan
SÖZ- MÜZİK : SERDAR ORTAÇ
ARANJE : İSKENDER PAYDAŞ

Sensin, dünyamın kalbi,
Sensin, aşkın en kutsal hali.
Gördüm, ayrılığı gördüm,
İçten içe, yandırma bari.

Ne kadar çok benziyoruz, hiç şüphe yok,
Ne kadar çok anlaştık, böylesi yok,
Seni hissetmek, aşkların en güzeli,
Sana muhtacım, güzellerin güzeli.

Yalanım varsa, gel beni utandır.
Sana göz kırpan, sahte ve yalandır.
Seni gerçekten, gönülden sevdim.

Bunu mahveden oyun bozandir

09.Denemek İstersen
SÖZ- MÜZİK : SERDAR ORTAÇ
ARANJE : SUAT AYDOĞAN

Denemek istersen,
Kapımın kilidi, açık.
Ama küçümsersen,
Bozuşuruz, apaçık.

Buna tahammül yok,
Yeniden ağlamaya.
Buna da, hakkın yok,
Beni azarlamaya.

Ara, sıra, unutuyorum.
Başıma, nelerin geleceğini,
Sana kul köle gibi inanıp,
Yine başını alıp gideceğini

Benimle yaşamaya, var mı gücün?
Bütün kapıları kapat, bir düşün.
Bu aşka, güvenim azaldığı gün,
Gelene yazık, gidene yazık.

Dokunma yaralara, kendi geçer,
Bu kalp, onu seveni, kendi seçer.
O eski hevesim azaldığı gün,
Sevene yazık, gelene yazık.

10.Ne Bu Neşe
SÖZ : SERDAR ORTAÇ
ORJİNAL SÖZ - MÜZİK : CHULİ ZAKAİ - SHAİ REUVENİ
ARANJE : SUAT AYDOĞAN
ORJİNAL ESER ADI : MEKUDESHET
EDİTÖR : MEDİA MEN GROUP LTD. ADINA MMG TURK

Kaçamadım,
Bir sihir mi var gözlerinde?
Bakamam sana, uyuduğunda.
Seninim, canin dilediğinde.

Aşkım anlat,
Kalacak mısın oralarda?
Çok uzaktasın, yatağıma,
Seni sevmemin, sebebi var.

Ne bu neşe?
Beni deli eden, ne bu tavır?
Seni, her gören kıskanır.
Deli serserinim ben.

Gel içelim,
Kadehimde, aşkın acı tadı,
Beni, zor günümde aramadı,
Yine, sersefilim ben.

11.İşe Yaradı Mı
SÖZ : SERDAR ORTAÇ
ORJİNAL SÖZ : Argyris Arapis
MÜZİK : Vasilis Gavriilidis
ARANJE : TOLGA KILIÇ

ORGİNAL ESER ADI : TO CHEIS
EDİSYON : First Music Publishing / Median Müzik Edisyon

Geçiyorum, her gün önünden,
Yüzün gibi, kapı da karanlık.
Unut, bütün hatamı unut,
Geri dön artık.

Ölüm, ayırır bizi anca,
Otur yüreğimde usulca,
İçimdeki aşka güvenip,
Geliyorum, özlüyorum, seviyorum,
Sana inandım.

Açın önümü, hayat kırmış, kolum kanadımı,
Beni bulana kadar, melek yüzün kanadı mı?
Sana dokunmak için, kalpte uyudum,
Adına destan okudum, işe yaradı mı?


12.Yağmurlardan
SÖZ- MÜZİK : SERDAR ORTAÇ
ARANJE : TOLGA KILIÇ

Yalan oldu, dediklerin seneler sonra,
Bana bir göz oda yeter, sen mesut ol da.

Beni senden silemezsin, gidemem artık,
Yağmur olsam, gözyaşından düşemem artık.

Yana yana tutuşur ateşim,
Ona yakışacak, bir eşi yok kalbimin,
Akıl işi değil, direnişim,
İçini yakası güneşi yok kalbimin.

Yağmurlardan düştün kalbe,
İçim eriyor.
Bir yol var mı?
Kalpten kalbe, ömür geçiyor.

Yalan oldu dediklerin, seneler sonra,
Bana bir göz oda yeter, sen mesut ol da.

Beni senden silemezsin, gidemem artık,
Yağmur olsam, gözyaşından, düşemem artık.

13.Kalpsizsin
SÖZ : MURAT GÜNEŞ
MÜZİK : SUAT AYDOĞAN
ARANJE : SUAT AYDOĞAN

Çek git bakalım.
Sana da bu yakışır.
Elbet, bu yürek, buna da alışır.
Sevenlerin kaderinde,
Hasret çekmek, büyük harfle yazılır.

Her gidenin yerine, yeni zalim bulunur.
Gönül uslanmaz ki, küle dönse.
Ayrılığın acısı, sonra bulur adamı,
Unut gitsin adımı, sus, sus söyleme.

Kendini, yerden yere vurmalısın,
Kalbini yakıp, ataşe atmalısın.
Sevgi nedir, sen bunu anlamazsın,
Çünkü sen vicdansız.
Geceler boyu, yolunu gözleyen, ben.
Senin için, her gece ağlayan, ben.
Kalpsizsin, kalpsiz.

14.Aklından Neler Geçiyordu
SÖZ- MÜZİK : SERDAR ORTAÇ
ARANJE : SADUN ERSÖNMEZ


Aklından neler geçiyordu da,
Yüzün, hep çileden soluverdi.
Buna, hangi neden, sebep oldu da,
Gülün aşkı, neden sona erdi.

Başını koynuma, elini boynuma, dola senin olayım.
Adını kalbime, yaz silinmesin,
Sana muhtaç olayım.

Niye seni üzerler?
Çok uzağa gidenler.
Niye yaralı olsun?
Huzuru hak edenler.

Yavaş yavaş, yağdı yağmur,
Bak, arındı boş sokaklar.
Gözündeki yaş mı sanki?
Benim içim, taş duvarlar.

Bu karanlık geldi geçti,
Sıra artık, aşkımızda.
Yüzünden düşen bin parça,
Ne yapmadım, söyledin de,
Mutluluk senin ellerinde.

15.Su Akar Yolu Bulur
SÖZ : SERDAR ORTAÇ
ARANJE : SUAT AYDOĞAN

Hiç beni özlemedin, neyin inadı.
Taş bile olsa kanar, dokusu kadar.
Kalbimi ezdi ama yaralamadı,
Ayrılık kokusu kadar.

Su akar yolu bulur,
Senin şu acelen ne?
Benim hatalarımla, derdim yok.
Hak eden aşkı bulur,
Sen hiç hak etmesen de,
Kabahat seni sevende.

Taş mısın, yalan mısın?
Kafanda ne var bileyim, gücüm yok.
Zalim ol, vefasız ol,
Yeter ki, senden gideyim.

16.Sersem Oldum
SÖZ : SERDAR ORTAÇ
ARANJE : SADUN ERSÖNMEZ

Kimseye kızamıyorum,
Seni sevmenin de bedeli var.
Unut deme, yapamıyorum.
Yok olur mu ki büyük acılar.

İçimde bir yaralı çocuk,
Büyüdükçe, canımı yakacak.
İnandığı dala tutunup,
Bana, eskisi gibi bakacak.

Kim ne derse desin, ayrılığın ilacı susmakmış.
Herkes aşkımızı bak, dile doladı.
Sanmam ki aşkımızın anlamı, kolay unutulmakmış,
Baş edilmez yüreğim, senin olalı.

Aşkım, aşık oldum sonunda,
Kalbim, hep seninle.
Sustum, sersem oldum yanında,
İsmin, hep dilimde.

İçtim son bir bardak, elinden,
Ruhumu gel zehirle.
Aşkım, bıktım artık yalandan,
Kalbimi sen temizle.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 1191
بازدید کل : 111854
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1